Kalbi olanın hüznüde vardır…

Sokaktayım ve yürüyorum
Yürüdükçe arka adımda bırakıyorum unutmaya yeltendiklerimi
Yürüyorum ve bir bir terkediyorum yitirmeye niyetlendiklerimi
Kaçmıyorum,korkmuyorum,kırmaktan da çekinmiyorum

Önüme bakıyorum ve yürüyorum
Yere dönük kafamı kaldırıyorum semayaBir nida işitmek istiyor benliğim “İyisin kulum,iyi olacaksın,dağın büyükyeterki korkma”
“Diren ey gönlüm karanlıklara”

Sokaktayım ve yürüyorum
Yürüdükçe sonbahara vurgun gönlümdekileri arkamda bırakıyorum
Kafamı kaldırıyorum ve dilimi şükürle buluşturuyorum
Ne mutlu ki diyorum gülümseyebilmeyi biliyorum
Yaramı da seviyorumYarayı açan değil açtırana hamd olsun diyorum
Sıkıntılarım beni güçlü kılıyor
O halde yorulmak yok yola devam diyorum
Ellerimi semaya kaldırıyorumdiz çöküyorum

Gözyaşlarımı avucuma saklıyorum

Kalbimin kanayan yanını diğer yanıma emanet ediyorum ve şükrediyorum

Hala dik duracak kadar güvenim olduğu için

Ağzımdan son bir cümle dökülüyor

Kalbi olanın hüznüde vardır

Published in: on Ekim 3, 2008 at 5:19 pm  Comments (2)  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://gulyetimi.wordpress.com/2008/10/03/kalbi-olanin-huznude-vardir/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 YorumYorum bırakın

  1. Sokaktayım ve yürüyorum
    ……..
    Kalbimin olmasını bir kenara bıraktım
    Hüzün bizi ne zaman terketti…

  2. bir eksiklik var her zaman o yüzden her zaman hüzünlüyüz…


Bir Cevap Yazın

