Felluceli’yim ben…

Yıkık, harap, mağrur ve asi…
Medeniyet denilen arsız yalanın tekzibi…
İşgale uğradım, yağmalandım, kana bulandım.
Evlatlarım ceset ceset yatar caddelerimde…
…dünyanın gözleri önünde…
Sofrasında yer aradığınız bir ziyafetin zor lokmasıyım.
Barbarların istilası karşısında Şark’ın nefs – i müdafaasıyım

Şimdi yalanlar söyleyecekler sana…
“Özgürlük götürdük, onun için öldürdük” diyecekler.
Bir tek yüzüm var, bunun karşısına koyabilecek.
Bu darmadağın, bu delik deşik, bu kanlı yüz, feneri olsun kör gözlerinizin…
Felluce adını, zulmün defterine yazın.
Ve asla unutmayın.
Dönerim bir gün; mazlumun ahı gibi çıkar gelirim.
İsyanlarla, sandıklarla… olmazsa, belime sarılmış bombalar, cephane yüklü
kamyonlarla…
“Terörist” diye işitirsiniz manşetlerde adımı yine; büyüğüne tapar, küçüğünü lanetlersiniz.
Suçlunun savcı, mazlumun sanık olduğu bu sefil mahkemede, adım adım faşizme gidersiniz.
Ödersiniz bedelini sükutunuzun…
Bir gün pişman olursunuz.
İşte o gün hatırlayın beni:
Ben, Felluce’yim.
21. asrın kabristanı, insanlığın son kalesiyim.

Published in: on Ekim 6, 2008 at 1:45 am  Yorum Yapın  
Tags: , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://gulyetimi.wordpress.com/2008/10/06/felluceliyim-ben/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Bir Cevap Yazın

