Siz koyun adını…


Allah’tan İstedim
Allah’tan acıyı benden gidermesini istedim
Dedi ki, acıyı benim gidermemden önce
Sen onu kendinden uzak eylemelisin
Allah’tan özürlü çocuğumu iyileştirmesini istedim
Dedi ki beden eksik olabilir ancak canın özrü olmaz.
Allah’tan bana sabır vermesini istedim
Dedi ki sabır gayretle gelir, sabır verilmez, öğrenilir
Allah’tan bana mutluluk vermesini istedim
Dedi ki ben sana hayat verdim, mutluluğu sen keşfedeceksin.
Allah’tan derdime deva vermesini istedim
Dedi ki derdin sana devadır
Deva seni benden uzaklaştırır, dert yaklaştırır
Allah’tan beni mükemmele ulaştırmasını istedim
Dedi ki, ben seni en güzel kıvamda yarattım.
Alçalmamak senin elinde.
Allah’tan büyük işler başaracak kuvvet istedim
Dedi ki, önemli olan küçük işleri büyük aşkla yapmandır।

Published in: on Ekim 6, 2008 at 2:13 am  Yorum Yapın  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://gulyetimi.wordpress.com/2008/10/06/siz-koyun-adini/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Bir Cevap Yazın

