En Sevgiliye…

fffffffff
EN SEVGİLİYE Bana adını yazmak düşmüş bu beyaz kağıtlara ey sevgili!!!

Adını yazmak;

Şu yukarı çizgi; Öfkesi Ömerin, şu iniş; Sana inandım diyen sükûneti

Şu uzaklarda kalan çizgiler, noktalar;

Senin barış günü, bize artık burada kalacak ev mi kalmıştır derken yaşadığın mahzunluğun

Şu gül senin adındır ya RasulALLAH

Şu ortaya çıkan yazı senin gülcemalin, alemlere rahmet olarak yaratılışının

İşte nakşediyorum , İşte yazıyorum adını,

titreyen paramparça bir yürekle

İşte yazıyorum adını,mahcupluğuyla senden utanmanın

İşte,

İşte yazıyorum adını, bu beyaz kağıtlara

Herkes öyle sanıyor,

Herkes adını bu beyaz kağıtlara yazdım diye biliyor,

-Anam babam sana feda olsun ya HabibALLAH-

Ben aslında senin adını kağıtlara değil,

harf harf, lime lime, nokta nokta,

Kalbime

KALBİME yazıyorum

Published in: on Aralık 4, 2008 at 4:28 pm  Yorum Yapın  
Tags: , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://gulyetimi.wordpress.com/2008/12/04/en-sevgiliye/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Bir Cevap Yazın

