Gönlümün sesi kısıldı ALLAH’ım

13kfl1cf1

Gönlümün sesi kısıldı ALLAH’ım

Kimselere söyleyemediklerimi bir Sana söylerim ALLAH’ım!
Kimselerden isteyemediklerimi bir Senden isterim
Caresizim ALLAH’ım, öyle caresizim ki, tek carem Sensin
Sana o kadar cok seslenmek isterim ki, ama gönlümün sesi kısılıyor ALLAH’ım!
Dimagımızda tat bırakmıyor ettigimiz sözler
Cünkü sana ait sözleri unuttuk

Ne cok unutuyorum ve ne cabuk unuttum ALLAH’ım!
Affet unutusumuzu ve affet seni duyup seslenemeyislerimizi Kaldıramadıgımız ellerimiz icin affet bizi
Acamadıgımız yüregimiz icin bizleri affet
Gönlümüzde goncalar acmayan Güllerimiz var
Gülden sitem eden sevgilerimiz var
Gülsenlere ceviremediğimiz gülüslerimiz var
Gülü zara dönmeyen sinelerimiz var
Boynu bükük kalıslarımız var bizim sensiz kalıslarımız susayıslarımız
Aferinler fısılda yüreklerimize ne olur!
İcimizde sakladıgımız ve bir türlü kimseye haykıramadıklarımız var Sensiz kalıslarımız var

Araflarım var benim
Kurtulamadıgım, kacamadım, sıyrılamadıgım “Araf”larım
Sen beni Araflardan alır mısın?
Senin sevdiklerinin yanına beni de koyar mısın?
Onlarla bir beni de anar mısın?

İtiraf etmeliyim ki, sana söylenilesi güzel sözleri söyleyemedik
Ne olur ilham et kalbime kırık dökük te olsa, yıkık ezik te olsa kabul eyle yakarıslarımı
Sıkı tutamadığım hayallerim var ya ALLAH?ım Elimi gevşettiğimde gördüğümüz fena hülyalarımız var
Ne olur Sen Tut ellerimden, ne olur kalbimizi Sen Sıkı Tut ALLAH?ım! Düşünce bizi Sen kaldır ALLAH?ım

Dua diye mırıltılarımı sen fısıltıya cagıltıya çevirir misin?
Sen beni benden öte bilensin
Sırrımı, gizlimi, söyleyemediklerimi bilensin
İcimizde tutup bir türlü diyemediklerimizi en mütenahisini verasını hep sen bilirsin
Vehimlerimden, süphelerimden, vesveselerimden beni azad eder misin?

Altı cizili satırları defalarca okudugum kitaplar ve romanlar kadar senin kitabını kelamını okumayı unuttum
Unuttuk biz ALLAH’ım
Ne cok unuttugumuz var ve de ne cabuk unuttuk biz ALLAH’ım
Hatırlamayı unuttuk
Seni hatılamak herseyi hatılatıyor seni unutmak bizi uzaklara, tuzaklara götürüyor
İitiraf ediyorum Rabbim!
Yakamı bırakmayan günahlarımla geliyorum huzuruna, kimseye söyleyemediklerim günahlarım var benim
Dile döküp haykıramadıklarım var İcimde sakladıklarım Suskunluklarım var
Sözlerimin kifayetsiz kaldıgı daha nelerimiz var bizim

Yüregimiz yerde bırakma bizi, boynu bükük eyleme, gözümüzde yaslarla, yüregimiz darda koyma bizi
Garibiz iste ALLAH!ım!
Olmadıgımız kadar garip, hissetmedigim kadar caresiziz, aciziz iste
Cünkü Seniniz, Sendeniz
Olmadıgımız kadar Sensiziz
Sensizlik öyle üsütüyor ki icimi
Ne olur Sen ısıt ne olur Sen

Dogum günüm sana en icten geldigim gün olsun, her günüm olsun
Yeniden dogar gibi silkinip günahlardan, arınıp senin Rahmetinin kucagından ana sütü gibi yudum yudum tövbe sütünü icmek isterim ALLAH’ım!

Dualarımı kabul eder misin ALLAH’ım!
Bana da “hos geldin kulum” der misin?

y1pg5htiudr7h2oskol_shb3mpxhki3b1eidfss9k4qedvqer1mb4iithypofullfyzydtbbaql_ea

Published in: on Aralık 4, 2008 at 3:51 pm  Yorum Yapın  
Tags: , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://gulyetimi.wordpress.com/2008/12/04/gonlumun-sesi-kisildi-allahim/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Bir Cevap Yazın

